Beter Wonen nu 24/7 bereikbaar

Snel en gemakkelijk zelf een aantal huurderszaken regelen

U staat als (toekomstig) huurder voor Beter Wonen centraal. Wij willen u 24 uur per dag, 7 dagen per week zo goed mogelijk van dienst zijn. Daarom hebben wij onze dienstverlening uitgebreid via de nieuwe website en het huurdersportaal 'Mijn Beter Wonen'.

Hoe werkt deze website?
U kunt eenvoudig en snel de informatie vinden die u zoekt door gebruik te maken van de zoekbalk. U typt hier uw vraag en komt dan op een pagina waar de meest gestelde vragen staan over het onderwerp dat u zoekt.

Zelf online een aantal huurderszaken regelen
U kunt inloggen op uw persoonlijke pagina via de paarse knop 'Mijn Beter Wonen' rechts bovenin uw scherm. Via deze pagina regelt u zelf een aantal huurderszaken. U kunt er bijvoorbeeld een reparatieverzoek aanvragen, uw contactgegevens wijzigen of openstaande posten voldoen.

Gebruikersnaam en wachtwoord
U ontvangt van ons een brief met daarin uw persoonlijke gebruikersnaam (of u hebt deze inmiddels ontvangen). Uw wachtwoord volgt in de e-mail, of ook per brief als uw e-mailadres bij ons niet bekend is. Heeft u niks ontvangen? Neemt u dan telefonisch contact op met ons Klantencentrum. Onze medewerkers helpen u graag verder.

Wilt u graag een uitgebreide uitleg over de website en het huurdersportaal? Download dan onze brochure: 'Handleiding website en huurdersportaal'.