Wijziging digitale mogelijkheden in ‘Mijn Beter Wonen’

In dit artikel informeren wij u over een deel van onze digitale dienstverlening. Een aantal mogelijkheden die wij u digitaal bieden voldoet niet aan onze eisen van dienstverlening. Daarom stoppen wij in de loop van dit jaar met de hieronder genoemde digitale mogelijkheden.

Wat betekent dit voor u?
Dit betekent dat u via mijnbeterwonen.nl binnenkort de onderstaande situaties niet meer kunt melden of aanvragen:
- Betalingsregeling treffen
- Overlast melden
- Wijziging huurcontract
- Woningverbetering aanvragen realisatie door Beter Wonen
- Woningverbetering aanvragen realiseren door huurder

Uw huuropzegging kunt u via mijnbeterwonen.nl blijven doorgeven. Het proces ‘huuropzegging’ vernieuwen wij in de loop van 2020. 

Waar kunt u terecht?
Het klantcontactcentrum blijft het aanspreekpunt voor u, u kunt hier met al uw huurdersvragen terecht. Beschikbaar blijven de formulieren die u kunt downloaden op deze website voor het aanvragen van woningverbetering, het melden van overlast en dergelijke.

Via deze website houden wij u op de hoogte van de veranderingen in digitale mogelijkheden die plaats vinden in het huurdersportaal mijnbeterwonen.nl.

Vragen?
Heeft u vragen over het doen van een verzoek via het huurdersportaal? Bel dan met ons Klantcontactcentrum via 0546 54 64 64, kijk op mijnbeterwonen.nl of stuur een e-mail naar info-at-beterwonen.nl