Het coronavirus heeft nog steeds veel invloed op ons. Daarom volgen wij de richtlijnen van het RIVM strikt op. Aangezien het aantal coronabesmettingen in onze regio hoog blijft en er nu een landelijke lockdown is, hebben wij onze dienstverlening beperkt. Dit doen wij voor uw en onze eigen gezondheid en veiligheid. Hieronder leest u welke maatregelen wij hebben genomen.
 
 
U kunt ons kantoor alleen op afspraak bezoeken
Op dit moment kunt u alleen op afspraak ons kantoor bezoeken. U kunt alleen een afspraak maken als dit écht noodzakelijk is.
 
Wij houden ons strikt aan de richtlijnen van het RIVM en verwachten hetzelfde van u. Dit betekent ook dat u een mondkapje moet dragen in ons kantoor. Wanneer u geen mondkapje draagt, kunnen wij u niet helpen in ons kantoor. Wij nemen deze maatregelen voor uw en onze eigen gezondheid en veiligheid.
 
Onze medewerkers beantwoorden uw vragen graag telefonisch of per e-mail. U kunt ons bereiken op (0546) 54 64 64 of via info-at-beterwonen.nl. Bovendien kunt u antwoorden op veelgestelde vragen vinden op onze website. Op deze manier kunnen wij u ook helpen zonder dat u ons kantoor bezoekt. Dat is nóg veiliger voor uzelf en voor ons.
 
Er is een speciaal afhaalloket voor ‘kleine’ zaken
Om u veilig van dienst te zijn, hebben wij een speciaal afhaalloket opgezet. Bij dit loket kunt u terecht voor ‘kleine zaken’, zoals het ophalen van sleutels of het betalen van de huur met de pin. Het loket zit in de hal bij de hoofdingang van ons kantoor en is geopend tussen 09:00 en 16:00 uur. Let op: u kunt het afhaalloket alleen bezoeken wanneer u een afspraak heeft gemaakt.
 
Het afhaalloket is bedoeld voor spullen die u écht nodig heeft. Als u de spullen ook later kunt ophalen, vragen wij u om geen afspraak in te plannen.
 
Wij voeren alleen zéér dringende reparaties uit
Op dit moment worden reparatieverzoeken verplaatst tot nader order. Alleen zéér dringende reparatieverzoeken (zogenoemde calamiteiten) lossen wij zo snel mogelijk op. U kunt hierbij denken aan een ernstige lekkage, kortsluiting of een kapotte verwarming. Wij begrijpen dat deze maatregelen vervelend voor u kunnen zijn. Toch vragen wij uw begrip voor deze situatie.
 
Bij ons afhaalloket kunt u overigens ook losse onderdelen afhalen, zoals een douchekop of rookmelder. Als u dergelijke onderdelen zelf wilt en kunt monteren, kunt u alsnog kleine reparaties uitvoeren. Mocht u een reparatie niet zelf kunnen uitvoeren, houd er dan rekening mee dat wij de reparatie op een later moment oppakken.
 
Wij voeren in principe geen huisbezoeken uit
Alle medewerkers van Beter Wonen voeren in principe geen huisbezoeken uit. Dit geldt niet alleen voor de vakmannen, maar ook voor andere werknemers. Wij gebruiken de regel: “Geen huisbezoek, tenzij het écht niet anders kan”.
 
Als wij u toch bezoeken (bijvoorbeeld in een zeer dringende situatie), dan moet u een mondkapje dragen. Wij rekenen hierbij op uw begrip en medewerking.
 
Wij rekenen op uw begrip en medewerking
Wij begrijpen dat de huidige situatie vervelend voor u is. Hopelijk kunnen we zo snel mogelijk weer naar de normale situatie.
 
Toch rekenen wij erop dat u begrip heeft voor onze maatregelen en dat u medewerking verleent.
 
Als u vragen of opmerkingen heeft, dan horen wij dat graag. Neem gerust contact op via (0546) 54 64 64 of via info-at-beterwonen.nl.
 
Namens alle medewerkers van Beter Wonen