Het coronavirus heeft nog steeds veel invloed op ons. Daarom volgen wij de regels van het RIVM. Ook houden wij ons aan het protocol 'Samen veilig doorwerken'. Dit protocol wordt onder andere ondersteund door Aedes. Omdat wij deze regels volgen, hebben wij onze dienstverlening aangepast. Dit doen wij voor uw en onze eigen gezondheid en veiligheid. Hieronder leest u wat wij hebben aangepast.
 
U kunt ons kantoor alleen op afspraak bezoeken
Op dit moment kunt u alleen op afspraak ons kantoor bezoeken. U kunt alleen een afspraak maken als dit écht nodig is.
 
Wij houden ons aan de regels van het RIVM en verwachten hetzelfde van u. Dit betekent ook dat u een mondkapje moet dragen in ons kantoor. Wanneer u geen mondkapje draagt, kunnen wij u niet helpen in ons kantoor.
 
Onze medewerkers beantwoorden uw vragen graag telefonisch of per e-mail. U kunt ons bereiken op (0546) 54 64 64 of via info-at-beterwonen.nl. Bovendien kunt u antwoorden op veelgestelde vragen vinden op onze website. Op deze manier kunnen wij u ook helpen zonder dat u ons kantoor bezoekt. Dat is nóg veiliger voor uzelf en voor ons.
 
Er is een speciaal afhaalloket voor ‘kleine’ zaken
Om u veilig te helpen, hebben wij een speciaal afhaalloket gemaakt. Bij dit loket kunt u terecht voor ‘kleine zaken’, zoals het ophalen van sleutels of het betalen van de huur met de pin. Het loket zit in de hal bij de hoofdingang van ons kantoor en is geopend tussen 09:00 en 16:00 uur. Let op: u kunt het afhaalloket alleen bezoeken als u een afspraak heeft gemaakt.
 
Het afhaalloket is bedoeld voor spullen die u écht nodig heeft. Kunt u de spullen ook later ophalen? Dan vragen wij u om geen afspraak te plannen.
 
Wij proberen zoveel mogelijk reparatieverzoeken op te pakken
Vanaf maandag 15 maart voeren wij ook weer niet-spoedeisende reparaties uit. Dit is een belangrijke verandering, omdat wij enkele maanden alleen zéér dringende reparaties uitvoerden. Onze vakmannen voeren de meeste reparaties met zijn tweeën uit. Eén vakman kan dan zorgen voor een veilige werkomgeving (onder andere voldoende afstand), terwijl de andere vakman iets repareert.
 
Heeft u corona? Of heeft u klachten die horen bij corona? Maak dan geen afspraak voor een reparatie of zeg de afspraak af. Onze vakmannen vragen u voor een reparatie ook of u coronaklachten heeft. Tijdens de reparatie vragen zij u bovendien om in een andere ruimte te blijven.
 
Wilt u liever zelf een kleine reparatie uitvoeren? Dat kan ook. U kunt bij ons afhaalloket losse onderdelen, zoals een douchekop of rookmelder, afhalen. Zo kunt u mogelijk zelf kleine reparaties uitvoeren. Let op: u kunt alleen onderdelen afhalen bij het loket als u een afspraak heeft gemaakt.
 
De vooropname vindt weer plaats in de woning
De afgelopen maanden konden wij alleen telefonisch vooropnames uitvoeren. Dit is vanaf 8 maart anders. Vanaf 8 maart vindt een vooropname namelijk weer plaats in de woning. Natuurlijk kunt u zelf bepalen of u dit wilt. Wilt u liever dat de vooropname telefonisch plaatsvindt? Dan kan dat nog steeds.
 
Vindt de vooropname wel plaats in uw woning? Dan komt een opzichter van Beter Wonen langs samen met de aannemer. Zij vragen u om even in een andere ruimte te blijven, zodat zij veilig de vooropname kunnen uitvoeren. Ook vraagt de opzichter van Beter Wonen voor de opname of u coronaklachten heeft. Heeft u corona? Of heeft u klachten die horen bij corona? Maak dan geen afspraak voor een reparatie of zeg de afspraak af.
 
Andere huisbezoeken door medewerkers van Beter Wonen
Alle andere medewerkers van Beter Wonen voeren in principe geen huisbezoeken uit. Wij gebruiken de regel: "Geen huisbezoek, tenzij het écht niet anders kan".
 
Wij rekenen op uw begrip en medewerking
Wij begrijpen dat de huidige situatie vervelend voor u is. Toch rekenen wij erop dat u begrip heeft voor de situatie en dat wij er samen het beste van maken.
 
Heeft u vragen of opmerkingen? Dan horen wij dat graag. Neem gerust contact op via (0546) 54 64 64 of via info-at-beterwonen.nl.
 
Namens alle medewerkers van Beter Wonen