Het aantal coronabesmettingen is de afgelopen weken hard gestegen. Daarom kondigde het kabinet nieuwe, strengere coronamaatregelen af. Deze maatregelen hebben ook gevolgen voor onze manier van werken en de wijze waarop wij u kunnen helpen. Hieronder leest u de coronamaatregelen bij Beter Wonen vanaf 6 november 2021.

 

Wij volgen de regels van het RIVM

Onze coronamaatregelen zijn in lijn met de regels van het RIVM. Ook volgen wij het protocol ‘Samen veilig doorwerken’. Dit protocol wordt onder andere ondersteund door Aedes.

 

Mondkapjes zijn weer verplicht

Bezoekt u ons kantoor? Dan moet u een mondkapje dragen. Vanaf 6 november 2021 is een mondkapje weer verplicht in alle publiek toegankelijke binnenruimtes. Dit geldt dus ook voor het kantoor van Beter Wonen.

 

Wij zorgen dat er voldoende mondkapjes op ons kantoor zijn. Heeft u geen mondkapje, of bent u die vergeten? Dan bieden wij u graag een mondkapje aan.

 

U kunt een medewerker van ons Klant Contact Centrum spreken op ons kantoor

Wij vragen u wel om een afspraak te maken voor dit gesprek. Zo weet u zeker dat u in gesprek kunt met een medewerker van ons Klant Contact Centrum. Maakt u geen afspraak? Dan kunnen wij u helpen bij ons afhaalloket. Als er geen afspraken zijn, kunnen wij u natuurlijk ook helpen aan één van onze balies. Hieronder leest u meer over ons afhaalloket.

 

Let op: de deuren bij onze entree blijven nog gesloten. Dit doen wij om te voorkomen dat het (veel te) druk wordt in de ontvangstruimte. Heeft u een afspraak? Of wilt u naar het afhaalloket? Bel dan gerust aan. Een medewerker van het Klant Contact Centrum helpt u zo snel mogelijk.

 

Wij blijven het afhaalloket gebruiken

Wij blijven gebruikmaken van het afhaalloket. Hier kunt u snel iets afgeven of ophalen, zoals sleutels of kleine onderdelen. Het afhaalloket zit in de hal bij de ingang van ons kantoor en is geopend van 09.00 tot 16.00 uur. Op vrijdagen is het afhaalloket geopend tot 12.00 uur. Met het afhaalloket bieden wij een alternatief voor mensen die liever niet (te lang) in ons kantoor zijn.

 

Onze vakmannen voeren zoveel mogelijk reparaties uit

Hierbij houden zij zich natuurlijk aan de basisregels. Wij rekenen ook op uw hulp. Heeft u corona of klachten die horen bij corona? Maak dan geen afspraak voor een reparatie of zeg de afspraak af. Onze vakmannen kunnen u voor een reparatie ook vragen of u coronaklachten heeft. Als een vakman niet op een veilige manier kan werken, verlaat hij de locatie en wordt de afspraak verplaatst.

 

De vooropname vindt plaats in de woning

Bij de vooropname komt een opzichter van Beter Wonen langs samen met de aannemer. Zij vragen u om u aan de basisregels te houden, zodat zij veilig de vooropname kunnen uitvoeren. Ook de opzichter kan u vooraf vragen of u coronaklachten heeft.

 

Andere huisbezoeken door onze medewerkers

Andere medewerkers van Beter Wonen, zoals onze consulenten of huismeesters, voeren ook huisbezoeken of complexbezoeken uit. Zij houden zich ook aan de basisregels, die nog steeds gelden.

 

Wij rekenen op uw begrip en medewerking

Heeft u vragen of opmerkingen? Dan horen wij dat graag. Neem gerust contact op met ons via (0546) 54 64 64 of info-at-beterwonen.nl.

 

Namens alle medewerkers van Beter Wonen