Er zijn nog steeds veel coronabesmettingen in Nederland. Daarom kondigde het kabinet nieuwe, strengere coronamaatregelen af. Deze maatregelen hebben ook gevolgen voor onze manier van werken en de manier waarop wij u kunnen helpen. Hieronder leest u de coronamaatregelen bij Beter Wonen vanaf 20 december 2021.

 

Wij volgen de regels van het RIVM

Onze coronamaatregelen zijn in lijn met de regels van het RIVM. Ook volgen wij de afspraken ‘Samen veilig doorwerken’. Deze afspraken worden onder andere ondersteund door Aedes. De maatregelen gelden in ieder geval tot 14 januari 2022.

 

Mondkapjes zijn weer verplicht

Bezoekt u ons kantoor? Dan moet u een mondkapje dragen. Vanaf 6 november 2021 is een mondkapje weer verplicht in alle publiek toegankelijke binnenruimtes. Dit geldt dus ook voor het kantoor van Beter Wonen.

 

Wij zorgen dat er voldoende mondkapjes op ons kantoor zijn. Heeft u geen mondkapje, of bent u die vergeten? Dan bieden wij u graag een mondkapje aan.

 

U kunt een medewerker van ons Klant Contact Centrum spreken op ons kantoor

U moet wel een afspraak maken voor dit gesprek. U kunt een afspraak maken via (0546) 54 64 64 of info-at-beterwonen.nl. Maakt u geen afspraak? Dan kunnen wij u niet (direct) helpen. U moet ook een afspraak maken om iets af te halen of af te leveren bij ons afhaalloket (zie hieronder).

 

Let op: de deuren bij onze ingang blijven nog gesloten. Dit doen wij om te voorkomen dat het (veel te) druk wordt in de ontvangstruimte. Heeft u een afspraak? Of wilt u naar het afhaalloket? Bel dan gerust aan. Een medewerker van het Klant Contact Centrum helpt u zo snel mogelijk.

 

Wij blijven het afhaalloket gebruiken

Wij blijven het afhaalloket gebruiken. Hier kunt u snel iets afgeven of ophalen, zoals sleutels of kleine onderdelen. Het afhaalloket zit in de hal bij de ingang van ons kantoor en is geopend van 09.00 tot 16.00 uur. Op vrijdagen is het afhaalloket geopend tot 12.00 uur. Met het afhaalloket bieden wij een oplossing voor mensen die liever niet (te lang) in ons kantoor zijn.

 

Onze vakmannen werken in duo's

Zo kan één vakman de reparatie uitvoeren en zorgt de andere vakman voor een veilige werkomgeving (voldoende afstand tussen de vakmannen en u). Natuurlijk houden onze vakmannen zich aan de basisregels. Wij rekenen ook op uw hulp. Heeft u corona of klachten die horen bij corona? Maak dan geen afspraak voor een reparatie of zeg de afspraak af. Onze vakmannen kunnen u voor een reparatie ook vragen of u coronaklachten heeft. Als onze vakmannen niet op een veilige manier kunnen werken, verlaten zij de plek en wordt de afspraak verplaatst.

 

Doordat onze vakmannen in duo's werken kan de wachttijd oplopen. De wachttijd kan ook oplopen, doordat wij alleen reparaties uitvoeren die écht niet kunnen wachten. Wij begrijpen dat dit mogelijk vervelend is voor u. Toch hopen wij dat u begrijpt dat wij deze maatregel nemen voor uw en onze eigen gezondheid en veiligheid.

 

De vooropname vindt plaats in de woning

Bij de vooropname komt een opzichter van Beter Wonen langs samen met de aannemer. Zij vragen u om u aan de basisregels te houden, zodat zij veilig de vooropname kunnen uitvoeren. Ook de opzichter kan u vooraf vragen of u coronaklachten heeft. Natuurlijk houden de opzichter en de aannemer zich ook aan de coronaregels.

 

Andere huisbezoeken door onze medewerkers

Andere medewerkers van Beter Wonen, zoals onze consulenten of huismeesters, hebben zoveel mogelijk digitaal of telefonisch contact met huurders. Als het echt nodig is, voeren wij huisbezoeken uit. Hierbij houden wij ons natuurlijk aan de coronaregels en wij verwachten hetzelfde van onze huurders.

 

Wij rekenen op uw begrip en medewerking

Heeft u vragen of opmerkingen? Dan horen wij dat graag. Neem gerust contact op met ons via (0546) 54 64 64 of info-at-beterwonen.nl.

 

Namens alle medewerkers van Beter Wonen