Het coronavirus heeft nog steeds invloed op ons leven. Daarom volgen wij de richtlijnen van het RIVM strikt op. Zo kunnen wij u veilig helpen en ons werk zoveel mogelijk voortzetten. Wij doen ons uiterste best om u snel en goed te helpen. Hieronder leggen wij uit hoe wij onze diensten verlenen vanaf 19 oktober 2020.

 

Alleen op afspraak

Vanaf 19 oktober 2020 kunt u alleen op afspraak ons kantoor bezoeken. Wij houden ons strikt aan de richtlijnen van het RIVM en verwachten hetzelfde van u. Dit betekent onder andere dat u een mondkapje moet dragen in ons kantoor. Wanneer u geen mondkapje draagt, kunnen wij u niet ontvangen op ons kantoor. Wij nemen deze maatregelen voor uw en onze eigen veiligheid.

 

Onze medewerkers beantwoorden uw vragen ook graag telefonisch of per e-mail. U kunt ons bereiken op (0546) 54 64 64 of via info-at-beterwonen.nl. Bovendien kunt u antwoorden op veelgestelde vragen vinden op onze website. Op deze manier kunnen wij u ook helpen zonder dat u ons kantoor bezoekt.

 

Afhaalloket

Om u nog beter en veiliger te helpen, hebben wij een speciaal afhaalloket opgezet. Bij dit loket kunt u terecht voor ‘kleine’ zaken, zoals het ophalen van sleutels en het betalen van de huur met pin. U kunt dit loket bezoeken vanaf de buitenkant van ons kantoor, zodat u niet naar binnen hoeft. Het loket zit aan de voorkant van ons kantoor (rechts van de hoofdingang) en is geopend tussen 09:00 en 12:30 uur. Let op: u kunt het afhaalloket alleen bezoeken wanneer u een afspraak heeft gemaakt.

 

Reparaties

Onze vakmannen gaan vanaf 19 oktober 2020 weer samen op pad om reparaties uit te voeren. Op deze manier kan één vakman de reparatie uitvoeren, terwijl de andere vakman zorgt voor een veilige werkomgeving. Dit doen wij voor uw en onze eigen veiligheid.

 

Deze maatregel betekent dat wij mogelijk niet direct alle reparatieverzoeken kunnen oppakken. Onze medewerkers zorgen ervoor dat de reparaties die écht niet kunnen wachten als eerste worden ingepland. Natuurlijk proberen wij om alle reparatieverzoeken zo snel en goed mogelijk op te pakken. Let op: u kunt uw reparatieverzoek alleen telefonisch of per e-mail doorgeven.

 

Bij het afhaalloket kunt u op afspraak ook losse onderdelen ophalen, zoals een rookmelder of douchekop. Als u deze onderdelen zelf wilt en kunt monteren, hoeft u niet te wachten tot onze vakmannen langskomen.

 

Controle voor een afspraak

Onze opzichters, verhuurmedewerkers, incassoconsulenten en maatschappelijk consultenten blijven op een veilige manier op pad gaan. Als u een afspraak heeft met één van hen, kunt u vlak voor de afspraak nog een telefoontje verwachten. Onze collega’s bellen u namelijk om te vragen of u zich gezond voelt en of zij op een veilige manier langs kunnen komen.

 

Mondkapjes

Zowel binnen als buiten dragen wij allemaal mondkapjes. Als u ons kantoor bezoekt, verwachten wij dat u ook een mondkapje draagt. Als onze medewerkers u bezoeken, dan dient u ook een mondkapje te dragen. Onze medewerkers hebben voldoende mondkapjes. Wij geven u ook een mondkapje als u die zelf niet heeft. Indien u geen mondkapje op wilt doen, kunnen onze medewerkers besluiten om u niet te helpen. Dit doen wij voor uw en onze eigen veiligheid.

 

Minimaal vier weken

De bovenstaande maatregelen gelden voor minimaal vier weken. Wij informeren u op tijd als wij onze dienstverlening opnieuw aanpassen.

 

Wij zijn er voor u!

Het coronavirus heeft nog steeds veel invloed op ons allemaal. Wij begrijpen dat de huidige situatie ook vervelend is voor u. Toch hopen wij dat we samen onze schouders eronder kunnen zetten en elkaar kunnen helpen. Wij doen dat door onze dienstverlening zoveel mogelijk door te laten gaan. Wij doen ons uiterste best om voor u klaar te staan en u te helpen.

 

Namens alle medewerkers van Beter Wonen

 

Telefoon: (0546) 54 64 64

E-mail: info-at-beterwonen.nl