Het coronavirus heeft nog steeds veel invloed op ons. Daarom volgen wij de richtlijnen van het RIVM strikt op. Aangezien het aantal coronabesmettingen in onze regio hoog blijft, hebben wij onze dienstverlening beperkt. Dit doen wij voor uw en onze eigen gezondheid en veiligheid. Hieronder leest u welke maatregelen wij hebben genomen ten aanzien van onze dienstverlening.

 

U kunt ons kantoor alleen op afspraak bezoeken

Op dit moment kunt u alleen op afspraak ons kantoor bezoeken. Wij houden ons strikt aan de richtlijnen van het RIVM en verwachten hetzelfde van u. Dit betekent ook dat u een mondkapje moet dragen in ons kantoor. Wanneer u geen mondkapje draagt, kunnen wij u niet helpen in ons kantoor. Wij nemen deze maatregelen voor uw en onze eigen gezondheid en veiligheid.

 

Onze medewerkers beantwoorden uw vragen ook graag telefonisch of per e-mail. U kunt ons bereiken op (0546) 54 64 64 of via info-at-beterwonen.nl. Bovendien kunt u antwoorden op veelgestelde vragen vinden op onze website. Op deze manier kunnen wij u ook helpen zonder dat u ons kantoor bezoekt.

 

Er is een speciaal afhaalloket voor ‘kleine’ zaken

Om u veilig van dienst te zijn, hebben wij een speciaal afhaalloket opgezet. Bij dit loket kunt u terecht voor ‘kleine zaken’, zoals het ophalen van sleutels of het betalen van de huur met de pin. Het loket zit in de hal bij de hoofdingang van ons kantoor en is geopend tussen 09:00 en 16:00 uur. Let op: u kunt het afhaalloket alleen bezoeken wanneer u een afspraak heeft gemaakt.

 

Wij voeren alleen zéér dringende reparaties uit

Op dit moment worden reparatieverzoeken in principe verplaatst tot nader order. Alleen zéér dringende reparatieverzoeken (zogenoemde calamiteiten) lossen wij zo snel mogelijk op. U kunt hierbij denken aan een ernstige lekkage, kortsluiting of een kapotte verwarming. Wij begrijpen dat deze maatregelen vervelend voor u kunnen zijn. Toch vragen wij uw begrip voor deze situatie.

 

Bij ons afhaalloket kunt u overigens ook losse onderdelen afhalen, zoals een douchekop of rookmelder. Als u dergelijke onderdelen zelf wilt en kunt monteren, kunt u alsnog kleine reparaties uitvoeren. Mocht u een reparatie niet zelf kunnen uitvoeren, houd er dan rekening mee dat wij de reparatie op een later moment oppakken.

 

Wij beperken huisbezoeken zoveel mogelijk

Alle medewerkers van Beter Wonen proberen het aantal huisbezoeken tot een minimum te beperken. Dit geldt niet alleen voor de vakmannen, maar ook voor andere werknemers. Wij gebruiken de regel: “Geen huisbezoek, tenzij het écht niet anders kan”.

 

Als wij u thuis bezoeken, dan verwachten wij dat u een mondkapje draagt. Wij geven u graag een mondkapje als u zelf geen mondkapje heeft. Bovendien bellen wij u voordat wij u thuis bezoeken, zodat we kunnen navragen of u geen coronaverschijnselen heeft op dat moment.

 

Wij rekenen op uw begrip en medewerking

Wij begrijpen dat de huidige situatie vervelend voor u is. Toch rekenen wij erop dat u begrip heeft voor onze maatregelen en dat u medewerking verleent.

 

Als u vragen of opmerkingen heeft, dan horen wij dat graag. Neem gerust contact op via (0546) 54 64 64 of via info-at-beterwonen.nl.

 

Namens alle medewerkers van Beter Wonen