U heeft vast al eens een KWH enquête in uw mailbox voorbij zien komen nadat u contact met ons heeft gehad. Wij zijn namelijk benieuwd naar de mening van onze huurders over onze dienstverlening. Dit kan onder andere gaan over reparaties, groot onderhoud, het opzeggen van de huur of onze algemene dienstverlening. Het KWH, Kwaliteitscentrum Woningcorporaties Huursector, voert deze onderzoeken voor ons uit. Huurders die geen e-mailadres hebben, worden gebeld door een medewerker van het KWH om de enquête telefonisch af te nemen.  

 

Wat doen wij met de resultaten?

De resultaten van deze enquêtes worden verwerkt in rapportages. Op deze manier kunnen wij zien waar het goed gaat, en op welke vlakken we onze dienstverlening nog kunnen verbeteren. Het is voor ons erg belangrijk om te weten hoe huurders onze dienstverlening beleven. Ook als u ontevreden bent, kijken wij graag samen naar een oplossing.  

 

Open antwoorden

Wij merken dat de velden waarin u een open antwoord kunt geven, soms worden gebruikt om bijvoorbeeld een reparatieverzoek of klacht in te dienen. De resultaten van de KWH enquêtes komen niet automatisch bij Beter Wonen terecht, waardoor deze berichten ons helaas niet altijd bereiken.

 

Contact met Beter Wonen

Heeft u een vraag, klacht of tip voor ons? Dan kunt u beter rechtstreeks contact met ons opnemen. U kunt ons bereiken via (0546) 54 64 64 of info-at-beterwonen.nl.