KANTOOR Beter Wonen OPEN voor publiek OP AFSPRAAK
- Reparatieverzoeken alleen telefonisch of per e-mail -


Beter Wonen volgt de richtlijnen vanuit de Rijksoverheid. Dat betekent dat wij onze openingsmogelijkheden versoepelen.
U bent weer welkom op ons kantoor. Daarvoor maakt u wel eerst een afspraak, tel 0546-54 64 64.
Komt u alstublieft zo veel als mogelijk alleen (met 1 persoon) naar kantoor. Houdt u zich aan de richtlijnen en volgt u de adviezen van onze medewerkers op.
________________________________________________________________________
Let op:
om onnodige drukte op ons kantoor te voorkomen nemen wij
reparatieverzoeken alleen telefonisch of per mail aan. U kunt hiervoor nog niet op ons kantoor terecht. Voorkom onnodige frustratie en kom hiervoor dus niet naar kantoor!
________________________________________________________________________


Maximum aantal bezoekers
Er kunnen maximaal 4 bezoekers tegelijk binnen zijn. Bent u de 5e bezoeker? Dan graag buiten wachten. Eén van onze medewerkers komt u halen zodra u naar binnen kunt.

Veiligheid voor iedereen
Wij spreken u aan op uw eigen verantwoordelijkheid en gezond verstand.
Houdt u zich niet aan de regels of adviezen? Dan kunt u ons kantoor niet bezoeken.
Alleen samen krijgen we het virus onder controle.

Oplettend blijven
We zijn blij dat we deze stap mogen zetten en hopen dat we dit met elkaar ook volhouden. Volgt u de adviezen en of regels niet op, dan bestaat het risico dat ons kantoor weer dicht moet. Dat willen wij, voor u en al onze klanten, heel graag voorkomen.

Dank voor uw medewerking en fijn u weer te ontmoeten op ons kantoor.
Wij staan voor u klaar!

Medewerkers Beter Wonen


Hieronder vindt u uitgebreide informatie over onze bereikbaarheid op dit moment:

  • U kunt onze woonwinkel / kantoor aan de Klimopstraat 2a , op afspraak weer bezoeken. Kom dan alleen!;
  • U bereikt ons op werkdagen gewoon via (0546) 54 64 64 en via info-at-beterwonen.nl. Via www.beterwonen.nl kunt u gebruik maken van ons klantportaal (echter geen REPARATIE VERZOEK/-MELDING). Onze medewerkers doen hun uiterste best om u ook via deze wegen zo goed en zo snel mogelijk van dienst te zijn;
  • Alle reparatieverzoeken gaan wij, in volgorde van urgentie, afhandelen/oplossen. Onze vakmensen mogen nog niet binnengaan bij mensen van 70 jaar en ouder.

  • We proberen onze afspraken zoveel mogelijk via de telefoon of e-mail te doen.

  • Als we toch een noodzakelijke afspraak bij u thuis hebben, nemen onze medewerkers van te voren contact met u op om te vragen of u (of een huisgenoot) symptomen van verkoudheid, hoesten of koorts heeft.
    Is dit het geval, dan vragen wij u om een nieuwe afspraak te maken wanneer u (of een huisgenoot) weer beter bent;
  • Heeft u een afspraak met ons en twijfelt u of deze doorgaat, neem dan gerust  contact met ons op;
  • Wilt u zelf een afspraak met ons afzeggen in verband met veranderende omstandigheden, dan snappen wij dat. Ook dan horen wij graag van u zodat wij onze medewerkers kunnen informeren;
  • Huismeesters/buurtconcierges en complexbeheerders zijn vanaf 1 juni weer beperkt in de complexen en wijken aanwezig. Zij zijn wel telefonisch bereikbaar.

Voorkom verspreiding van het coronavirus. Dit is wat u kunt doen!