Contant betalen kan niet meer

Beter Wonen stopt met het aannemen van de contante betalingen per 1 oktober 2019.

 

 

 

 

 

 


Dit hebben wij na lang overwegen besloten omdat:

  • de kosten voor de administratieve verwerking van deze betaalmogelijkheid niet meer in verhouding zijn met het aantal huurders dat er gebruik van maakt.
  • de behoefte aan contante betaling enorm is afgenomen (40 op circa 6200 huurders);
  • het risico van fraude bij het betalen van (grotere sommen) contant geld aanwezig is;
  • het veiliger is voor onze medewerkers.

Ingaande 1 oktober 2019 kunt u bij Beter Wonen niet meer contant betalen.
Gelukkig zijn er voldoende andere betaalmogelijkheden. Wij gaan ervan uit dat daar voor een ieder een passende mogelijkheid bijzit. 
U kunt kiezen uit één van de volgende betaalmogelijkheden:

  • Automatische incasso (bijlage Sepa-formulier invullen=machtiging)
  • Accept-email
  • Periodiek overboeking
  • Pinbetaling aan de balie
  • I-Deal via het huurdersportaal (mijn beter wonen)
  • GWK of Postkantoor

Onze medewerkers leggen u graag de verschillende mogelijkheden uit. Wanneer u dat wenst, helpen zij u bij het maken van uw keuze. Dit kan aan de balie of telefonisch via nummer 0546-546464.

 

datum, 06-08-2019