Heeft u een klacht over Beter Wonen, één van onze medewerkers of de afhandeling van een bepaalde situatie? Dan willen we dit zo goed mogelijk oplossen. Hieronder treft u een lijst met veelgestelde vragen over onze klachtenprocedure. U vindt hier de informatie die u nodig heeft om een klacht af te handelen. Staat uw vraag er niet tussen? Typt u deze dan in de zoekbalk. Als dit niet het gewenste antwoord oplevert, kunt u telefonisch contact opnemen met ons klantencentrum.

Veelgestelde vragen over de klachtenprocedure van Beter Wonen

Als u een klacht over Beter Wonen heeft, dan willen wij dit zo goed mogelijk met u oplossen. U kunt uw klacht bespreken met één van onze medewerkers. Als u hierover niet tevreden bent, dan kunt u dit kenbaar maken bij diens leidinggevende. U doet dit door een e-mail te sturen naar info@beterwonen.nl, of door een brief te zenden naar:

Beter Wonen
Postbus 327
7600 AH Almelo

U kunt om een klacht in te dienen telefonisch contact opnemen met ons klantencentrum. Na het indienen van uw klacht ontvangt u van ons binnen vijf werkdagen een schriftelijke bevestiging. Wij melden u dan hoe wij uw klacht gaan behandelen.

Niet tevreden?
Als u na afhandeling van de klacht niet tevreden bent over de uitkomst, dan kunt u uw klacht nogmaals verzenden naar bovenstaand (e-mail)adres. Ditmaal richt u uw klacht aan de directie van Beter Wonen. Deze zal zich dan persoonlijk over uw klacht buigen.

Klachtencommissie
We komen er bijna altijd samen uit, maar mocht dit niet lukken, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de onafhankelijke, regionale klachtencommissie Woningcorporaties Twente. U kunt deze bereiken via www.klachtencommissiewoningcorporaties.nl. De klachtencommissie neemt uw klacht alleen in behandeling als deze door ten minste twee niveaus binnen Beter Wonen is behandeld.