Heeft u een klacht over Beter Wonen of één van onze medewerkers? Of bent u ontevreden over onze dienstverlening? Dat is vervelend! Wij willen dit zo goed mogelijk oplossen. Hieronder vindt u meer informatie over onze klachtenprocedure. Onze klachtenprocedure is gebaseerd op het klachtenreglement 2018 van Aedes.

Veelgestelde vragen over de klachtenprocedure van Beter Wonen

Als u een klacht heeft, willen wij dit zo goed mogelijk oplossen met u. Dat doen wij als volgt:

 

1. Bespreek eerst uw klacht met één van onze medewerkers.

 

2. Bent u niet tevreden? Dan kunt u contact opnemen met de leidinggevende van de medewerker die u eerder sprak. U doet dit door een e-mail te sturen naar info-at-beterwonen.nl of door een brief te sturen naar:

Beter Wonen

Postbus 327

7600 AH Almelo

 

U kunt ook telefonisch uw klacht indienen. Bel dan naar (0546) 54 64 64. Heeft u uw klacht ingediend? Dan laten wij u binnen vijf werkdagen per brief weten hoe wij uw klacht behandelen.

 

3. Bent u nog niet tevreden? Dan kunt u uw klacht richten tot de directie van Beter Wonen. U kunt, net als in stap 2, mailen, bellen of een brief sturen. De directie zal de klacht persoonlijk behandelen.

 

Klachtencommissie

We vinden bijna altijd samen een oplossing. Lukt dit niet? Dan kunt u uw klacht delen met de onafhankelijke, regionale Klachtencommissie Woningcorporaties Twente. De klachtencommissie neemt uw klacht alleen in behandeling als u minimaal twee van de bovenstaande stappen heeft gevolgd.