Als huurder bent u erg belangrijk voor ons en daarom streven wij ernaar om u optimale service te bieden. U kunt op deze website snel en gemakkelijk een aantal huurderszaken regelen. U vraagt bijvoorbeeld via ‘Mijn Beter Wonen’ zelf een reparatieverzoek aan, wijzigt uw persoonlijke gegevens of voldoet openstaande posten. Daarbij volgt u het proces van A tot Z.

Wij hebben u de gegevens toegezonden waarmee u kunt inloggen in 'Mijn Beter Wonen'. Heeft u deze niet ontvangen? Als u klikt op 'Mijn Beter Wonen' (rechts bovenin de website) kunt u deze opnieuw aanvragen. Ook kunt u hiervoor telefonisch contact opnemen met ons klantencentrum.

Meebeslissen met Beter Wonen
Uw mening is belangrijk wanneer het aankomt op een prettige leefomgeving. Daarom betrekken wij u bij ons beleid. Wilt u graag meedenken en meebeslissen met Beter Wonen? Naast overleg met de Stichting Huurdersplatform Beter Wonen (SHBW) en bewonerscommissies gaan we ook graag in gesprek met andere bewoners. Daarom vragen we in bijvoorbeeld klantpanels of wijkgesprekken welke zaken u als huurder belangrijk vindt.

Wilt u meer weten over de SHBW, bewonerscommissies en meepraten met Beter Wonen? Klikt u dan op het kopje huurdersbelangen.